منتديـــــــات شبـــــــاب مجانيـــــــــــــــــن
انت لست مسجـــــــــــل لدينـــا
عليك القيام بالتعريف بنفســـك
او التسجيــــــــــــــــــــل الان
ادارة المنتدى تتمنى للزوار
قضاء وقت ممــــــــــتع
شباب مجانيـــــــــن
نلتقــــى لنرتقـــى
انت لست مسجـــــــــــل لدينـــا
عليك القيام بالتعريف بنفســـك
او التسجيــــــــــــــــــــل الان
ادارة المنتدى تتمنى للزوار
قضاء وقت ممــــــــــتع
شباب مجانيـــــــــن
نلتقــــى لنرتقـــى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكل زوار منتديات "شباب مجانين "ونتمنى لكم قضاء وقت ممتع ولمراسلة الادارة true_love201011@yahoo.com

انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nada
عضو جديد
عضو جديد
nada

انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه N1rzprdmecrz
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 11/07/2011
عدد المساهمات عدد المساهمات : 3
الجنس الجنس : انثى
العمر العمر : 31
الابراج الابراج : الثور
نقاط نقاط : 46745

انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Empty
مُساهمةموضوع: انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه   انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالثلاثاء 12 يوليو 2011, 00:36

انا اسمى ندا وعندى19سنه بدرس فى معهد سياحه وفنادق وانا من طنطا ومخطوبه وبحب خطيبى جدا ونفسى اتعرف عليكو كلكو وياريت تبعتولى رايكه
el magic_2010
مؤســـــــس المــــــوقـــع
مؤســـــــس المــــــوقـــع
el magic_2010

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 08/10/2010
عدد المساهمات عدد المساهمات : 1515
الجنس الجنس : ذكر
العمر العمر : 34
الابراج الابراج : الجدي
نقاط نقاط : 53082

مُساهمةموضوع: رد: انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه   انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالثلاثاء 12 يوليو 2011, 00:40

اهلا وسهلا بيكى يا ندى معانا فى المنتدى ونورتى المنتدى

ويارب تنبسطى معانا وتقضى معانا اجمل واحلى الاوقات

وربنا يوفقك مع خطيبك

Sad

تحياتى ادارة المنتدى

el magic_2010
https://shababmaganen.yoo7.com
ملك@
نائب المدير العام
نائب المدير العام
ملك@

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/12/2010
عدد المساهمات عدد المساهمات : 242
الجنس الجنس : انثى
العمر العمر : 30
الابراج الابراج : السرطان
نقاط نقاط : 49138

مُساهمةموضوع: رد: انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه   انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالثلاثاء 12 يوليو 2011, 11:38

اهلا وسهلا بيكي
معانا في احلي منتدي
ويارب تتبسطي معاناااااااا

انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديـــــــات شبـــــــاب مجانيـــــــــــــــــن :: الاقسام العامة :: الترحيب والتعارف-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» تحميل فيلم الاثارة The Big Bird Cage للكبار فقط + 20
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالخميس 22 نوفمبر 2012, 11:36 من طرف tiger712712712

» قصيدة شاعر أردني جتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالثلاثاء 23 أكتوبر 2012, 10:58 من طرف el magic_2010

» حصريا :: تحميل حلقات انا والنجــــــــــــــوم وهــــــواك::أسامة منير::
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالأحد 21 أكتوبر 2012, 20:25 من طرف ياسر ابراهيم عوض

» حصريا عندنا وبس حلقات برنامج انا والنجوم وهواك اسامه منير للتحميل المباشر
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 18:12 من طرف el magic_2010

» حصريا وعندنا وبس كول تون موبينيل اغانى رومانسيه 2011 - موسوعة كول تون موبينيل اغانى رومانسيه - اكواد كول تون موبينيل بعد التغير 2011
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 00:52 من طرف whitefalkon

» حصريا الجزء الثانى من اكواد كول تون موبينيل بعد تغير الطريقه2011
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 00:50 من طرف whitefalkon

» حصريا اجمد واجدد اكواد موبينيل 2011 على شباب مجانين وبس
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 00:49 من طرف whitefalkon

» حصريا بعد التعديل كود بحبك قوي - حاتم فهمي
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 00:48 من طرف whitefalkon

» حصريا مجموعة اكواد جديدة متنوعة لبعض المطربين والمطربات روووعة
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Icon_minitimeالأحد 16 سبتمبر 2012, 00:46 من طرف whitefalkon

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
el magic_2010
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Vote_rcapانا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه I_voting_barانا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Vote_lcap 
هيـام
انا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Vote_rcapانا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه I_voting_barانا جديده هنا وعوزاكو ترحبو بيه Vote_lcap 
ملكه زمانى
ملك@
ღ max ღ man ღ
زهرة
بنوتة عسولة
نجمة المنتدى
مرام عاشقه الغرام
wissam
حقوق المنتدى